3 september 2012

Men satan..

Vilken bra dag! Den började iofs med ett jättefail, maken hade råkat ta med nyckeln till barnvagnen till jobbet! Bajs säger jag bara! Detta upptäckte jag när jag skitstressad skulle iväg på Havanas vaccination, så fick helt enkelt ta ungen på armen och bära henne till Bvc.

Vaccinationen gick fin fint, hon skrek till lite, men vem fan skulle inte göra det om nån stack in en jättenål i låret.

Efter det mötte vi Lisa och Bonnie för att dra på ett sånt typ mammabloggevent på junibacken, vi kom iofs typ dit när dom stängde eftersom jag var tvungen hem å rodda ihop vår andra barnvagn innan vi kunde dra, supermys i vilket fall, djurgårdsfärja, mys i park å sen lunch på söder! Mycket bra dag helt enkelt!

Storebror kommer hit idag, så nu ska jag typ städa eller nåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar