14 september 2012

BLOPPIS ploppis!!

Jag har ett ööööverflöd av kläder skor och väskor så därför tänkte jag att jag kunde vara sådär träändy som alla dom "stora", coola, modebloggarna och sälja lite prylar här i en såndär Bloppis ellervaddetnukallas!! Om ngt faller er i smaken skicka ett mail till mig (t.hofverberg@gmail.com) med hur och var du önskar leverans så får du vidare instructions ang. betalning å sånt! 

Får du inget svar har någon annan hunnit före (har lixom en bebis ju, så det där att svara på mail kan bli lite eftersatt)

Först till kvarn gäller och jag kan skicka men du får betala frakten!

Camo dojja i strl 37, (för små så aldrig använda) 50:-
Rock and Republic. raka vida jeans som släpper från knät, Strl 25 (jag har 26-27 i vanliga fall så dom är nog snarare det) 150:- SÅLDA!
Fuskskinnjacka med fransar från H&M, Strl 34, 150:-
Skinnsko med kilklack från Sixtyseven, väldigt lite använda! Strl 38, 200:- SÅLDA!
Beiga Clarks även dom inte använda många ggr, Strl UK size 4 1/2 (typ 37) 100:-
Hunter stövlar modell Tall med matt look (svarta) spännena på sidorna har lossnat (lätt fixat hos skomakare) Strl 38, 350:-  SÅLDA!!
Pucciniväska med guldkedja och guldspänne 100:- SÅLD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar