10 september 2012

Nä nu..

... var det sådär längesen igen, å tråkiga inlägg levererar jag dessutom, fasen!!! Idag är jag trött trött trött, ruskigt sugen på att krypa till kojs redan nu, kanske gör det helt enkelt..

Vi håller på att bjuda på en lägenhet as we speak, får besked imorgon! hoooopppppaaassss! håller alla tummar och tår!

Världens bästa Havana har hängt med sin pappa idag medan jag fixat med lite annat! mysigt hade dom haft, käkat lunch med faster J, hundpromenerat med Bobban å bara chillat helt enkelt!




Havana får alltid så skojiga outfits när F klär henne, lite matchning gone wrong typ! men sötast endåå!



 På kvällen har vi myst å jollrat lite, käkat lite (massor) sen somnade hon så sött i sin säng halv nio, senaste veckorna har hon ju sovit från halv nio till typ halv sju utan avbrott, men nu tror jag hon är i nåt språng "ellervadetnukallas", hon äter som en galning hela dagarna, är väääldigt uppmärksamhetstörstande  och vaknar lite tidigare (typ vid halv fem) å vill ha mat!, vilket jag tycker är heeelt ok, hon hade ju vikt av lite från viktkurvan förra gången, så hon behöver nog äta upp sig.

Äh fan, blir inte roligare än så här idag!

Sov gott!



1 kommentar: