18 september 2012

Småbarnsförälder...


... Vet man att man är:

- När man ALDRIG och jag säger det igen, ALDRIG någonsin hinner kamma håret, vilket resulterar i den största jävla tjorven sedan Bob Marley's dreadlocks, kändes på allvar som att något/någon bodde där inne, fick klippa bort skiten tillslut (vill bara tillägga att jag typ jobbar med hår, men det kan vi väl prata tyst om)





- När man starkt överväger att använda näsfridan för att suga ut sina egna kusar, asså på riktigt, den är ju fantastiskt jäkla effektiv! 



Nog om det!

Min mamma har hälsat på i ngra dagar, helt underbart! massa mys för Havana å Bosco, massa mys för mig med (= torkade fönster, lagad mat, organiserat i skåp, tom tvättkorg m.m.m.m.m)


Havana har fått en sån matstol som sitter på bordet! hon bara ääälskar att sitta där å filura me grejer, typ en stund! tills hon inte alls älskar det längre!


Tillsist vill jag bara tillägga att jag har vääärldens absolut sötaste hund! sådeså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar