4 september 2012

Ful som..

Fan!

Blev min blogg när jag gjorde om den, eller inte gjorde om den, jag hade ju lixom en plan och när inget gick som det skulle så sket jag bara i det och resultatet blev som Lisa sa igår "minimalistiskt". Jag är inte särskilt minimalistisk som människa så som den är idag reflekterar den mig dåligt.

En annan sak jag sitter och funderar på är hur utlämnande man ska vara i sin blogg, min tanke från början var ju att bara skriva ner saker som händer under graviditeten, livet med bebis och rent allmänt, bara för att kunna gå tillbaka och komma ihåg! sagt och gjort, läste lite gamla inlägg idag och vet ni vad! jag verkar ganska tråkig och kanske till och med strukturerad, lite duktig och allmänt präktig!

Sanningen är att jag är ganska stökig, orolig för allt och ingenting, hatar att städa, hatar att duscha, sminkar mig aldrig! kammar håret i snitt 2 ggr/vecka (max), älskar att träna (men oxå att sitta på rumpan och kolla tv, nästan mer), hatar att gå i butiker, kompisar får gärna komma till mig, för jag är alldeles för lat för att ta mig från en sida söder till den andra, betalar alltid räkningarna i sista sekund. Ja listan kan göras lång, och jag ska helt enkelt bli bättre på att visa min "rätta" sida i det jag skriver.

Skickade Havanas namnanmälan igår(!), bara en sån sak! kommer den fram i dag så är det preeeecis på datumet 3 månader sedan hon föddes :) jag försöker intala mig att jag drar ut på saker bara för att få lite spänning i vardagen!

Funderar
Havana har fått en ny jacka, alldeles höströd (som färgen tydligen kallas) hon gillar den sådär!

Höströd, eller bara typ lite rödrosa

Igår kom min bror hit! alltid trevligt, vi surfar på varsin dator å dricker kaffe, Havana tar en liten eftermiddagsnap!

Storebror å Havana (med lustig min)

1 kommentar: