1 september 2012

Hej hej..


.... hemskt mycket hej!

Längesen!

Jag har haft en megabusy vecka, Fashionweek mån-ons, som vanligt jättesuperduperkul! Men ganska utmattande att ränna runt på visningar från tidig morgon till sen kväll. Vi har även varit på vår första träff med föräldragruppen, trevligt att träffa lite mammor och bebisar tyckte både jag å Havana, hon satt som förstenad i mitt knä och flirtade med de andra små knoddarna.

I onsdags körde jag mitt första riktiga gympass, BEN! oh jäklar vad jag var skakig, torsdag efter föräldragruppen hade jag tänkt gå en lååångpromenad innan Havana skulle och hänga med sin fina farmor lite, men jag sket i det å drack kaffe i solen ist, vilken tur! F:s föräldrar bor som jag tidigare skrivit i ett JÄTTEhögt hus med måånga våningar, hela upplägget går lixom ut på hissåkande, när jag var på väg ringde farmor och berättade att hissarna stod still! JA JÄVLAR i min lilla låda!! jag fick kånka typ 6kg bebis + skötväska 14(!!)våningar, herrrrregud vad det kändes i mina redan så plågade ben.

Förövrigt har vi:

-Kollat på Barbapappa på youtube



- Shoppat fina kläder till finaste dottern (notera fläcken på klänningen längst ner till höger, den är mamman skyldigt till, en minut efter invigning spillde jag lite röd saft bara sådär)



- Börjat med en ny "rutin", vilken innebär att vi vid typ kvart över åtta badar/tvättar lite, tjollrar, byter blöja och tar på pyjamas, sedan äts det en del och avslutas med att goungen ligger i sin säng å pysslar lite i typ 10 min sedan somnar av sig själv!

- Tittat några minuter/kväll på den fina orchidén jag fick när jag fyllde år (ja bäst att passa på så länge den lever, kanske typ ngn dag eller med lite tur vecka till)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar