18 mars 2013

Idag..

Har vi varit trötta efter en rätt så kass natt! Sova,vakna,böka,sova osv. Typ paybacktime efter månader av god nattsömn!

Men hon e ju söt den lilla nattförstöraren.



Packade ihop oss hela bunten och åkte till leklandet i Sickla, mamman å pappan hade roligast tror jag, barnet sög på "bakteriebollar" från bollhavet, alla mysiga bebis å mamma - kompisar va där!



Min mor har åkt hem till norrland, alltid supertrist och stämningen är låg här hemma, hunden hamnar i en depression och ligger på hallmattan flera timmar i hopp om att den roliga tanten ska komma tillbaka..











2 kommentarer:

  1. Men guuud vad du bloggar, jag hinner inte meeed!;)BRA!
    Har Havana blivit 3 månader äldre sen vi åkte?! Vi saknar er här borta, vi vill oxå på lekland! Kraam

    SvaraRadera
  2. Åhh, va kul att läsa om min lilla favvofamilj! Bedårande sötnos!Snart får jag ha dig i min famn.

    SvaraRadera