25 september 2012

Tjejen som...

byter header oftare än hon bloggar!

Ja det beskriver väl mig rätt så bra just nu! jag låååååvar att jag snart, aaaaalldeles snart ska bestämma mig, grejen e ju att jag försöker liksom säkerhetskopiera (eller vaffan de nu kallas) så att den gamla headern liksom ska ligga kvar medan jag testar mig runt, men de funkar inte, så ni får stå ut med det här jävla hattandet. Har lejat ett "pråffs" som jobbar på den nu, så snart är det ordning på torpet!

Här händer inte mycket, Havana har mest bajsat och tjurat i ngra dagar, men nu verkar det vara på bättringsvägen, ja.. bajsandet iallafall!

Hon är helt klart i en fas och mamman (läs jag) fasar (hehe) för de kommande veckorna, det nya idag är att liksom rycka till och bli livrädd när jag busar med henne, jahapp! jag ser väl sjukt skrämmande ut helt enkelt, iofs inget nytt under stjärnorna! tricket för att dagen ska flyta på utan större utbrott från bebis (eller mig för den delen) är att vara ute och fiffilura runt så mycket som möjligt!

Försöker även fixa i ordning för lägenhetsplåtningen på torsdag, men det går typ sådär, fan hinner ingenting, får bli photoshop, men innan visningen måste vi hinna få fint, tror det blir svårt att få sålt med tandkrämsfläckar på badrumsgolvet och dammtussar stora som ökenbollar i hörnen, nä hörrni, när man ska sälja på söder måste ju lägenheten se ut som nåt jäkla inredningsreportage, å på riktigt! JAG ORKAR INTE!

mmm inredningsreportage som sagt
stökigt to say the least
Förjävla gott kan färgämne å socker vara

1 kommentar: