30 juni 2012

Sköna Fredag...

Fredagar är så jäkla mysiga, nu när jag är ledig jämt så är iofs skillnaden från de andra veckodagarna inte särskilt stor men på något sätt känns fredag alltid speciell. Umgåtts med trevlig vän på förmiddan och ätit middag hos fina familjen på kvällen, fick till och med smutta på lite vin, åh som jag har längtat!

Brainstormade namn till liten på middagen, att det ska vara så svårt att hitta ngt passande, vi har iofs ett par favoriter men ju längre vi väntar ju svårare blir det liksom, slutar väl med att "vi bara tar ett".

Haft världens snällaste bebis idag! hon är ju vanligtvis ganska missnöjd ett par timmar varje kväll typ från åtta och ngn timme framåt, idag fick hon lite ersättning vid halv åtta, somnade sedan och sov till typ halv elva ammade och somnade om, så nu sover hon så sött i sin säng. Man får passa på att njuta idag, imorgon är en ny dag med nya regler..

Imorgon ska jag ut en liten sväng med underbara vänner, pumpat ur så maken och dotter ska vara hemma själva ngn timme på kvällen, får hålla mig nära hemmet så jag kan springa hem snabbt om det blir kris! ska bli grymt skönt att får ngn timme slippa vara "the milkmachine" med otvättat hår och fula kläder..

Nu ska jag och maken kolla lite serier och sen soooova!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar