13 juni 2012

Godmorgon...

Och sorry för dåligt uppdaterande, men ni som har nya små snuttisar vet hur mycket tid det tar och amningen, har inte speedat på min hjärnaktivitet haha vi fixade lite här hemma igår och jag gjorde typ en grej i timmen, resten av tiden gick åt till att stirra rakt ut i luften, maken kommer bli tokig på min ineffektivitet.

Natten har varit super, liten har sovit nästan hela natten med undantag för lite bajsblöjsbyte och mat..

Idag kommer snutts mormor hit från norrland, skönt med markservice i ngra dagar, ganska missnöjd snutt som blev tvungen att göra sig anständig för det fina besöket, vanligtvis är blöja the grej of the day..

Mamman aka. Jag, kommer att väga 3gram inom kort om snutt fortsätter äta såhär, har bara typ 5kg kvar till ursprungsvikt efter en vecka å då har jag knappt rört på mig alls, fasen! Diggar INTE att väga för lite, ser inte klok ut, hade hoppats på att få behålla några gravidkilon, får trycka i mig mat från nu!

Förlossningsberättelse kommer imörrn..

Liten är mer och mer vaken så har lyckats få ngn bild med öppna ögon..

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar