28 april 2012

SOOOOL!!!

Så jäkla fabufantastiskt väder! livet blir så mycket lättare när solen skiner :)

Älskar lördagmorgnar, långfrukost (iofs framför varsin dator) och iiinga måsten...

F ska gå på gymet, jag ska med gott samvete ligga i soffan och INTE träna, frös mitt gymkort förra veckan eftersom jag ansåg att jag sista veckorna innan due date inte ska behöva ha ångest över träning iaf.

Idag ska vi typ göra det som faller oss in (känner jag min husband rätt blir det förmodligen mer aktivt än vad jag skulle önska.. asså!.. jag menar typ cykla till långholmen eller nåt...kanske bara var min fantasi, men jag läste typ det jag skrev innan som att han skulle vilja... äh nu blev det invecklat! vi lämnar det helt enkelt!!!!)

Ha en grym dag allihop!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar