30 april 2012

Valborg..

Hej i solen

Rackarns vad skönt väder det är ute! Vi började dagen med att sova ända till kl halv tio (kors i taket) käkade najsig frulle och tog sedan en cykeltur till liljeholmen för att shoppa lite pryttlar till lillans byrå som jag håller på att fiffa med.

Nuförtiden en smärre prestation att cykla på min Monark utan växlar i uppförsbackar och motvind, men fasen jag bet ihop som en riktig norrlänning ska göra :)


Väl där budgetshoppade jag ett par jeansshorts size "usuallytoobig" för en hunka, som jag ska klippa lite i, kommer att funka toppen som lite slappare OCH hänger under magen utan att trycka obehagligt! (bild kommer)

Tillbaka på söder gick vi en promenix med bebisenbajskorv och köpte en mjukglass (brukar vanligtvis HATA mjukglass, men tydligen tycker min tussa i magen det är gott, för den gick ner)

Vovvis som trånar efter mjukglass

Vår plutte är ingen sommarhund, tungan hänger konstant och efter 3sek när det blir varmt

Ögonblicket innan han faktiskt fick smaka på glassresterna, kan meddela att det såg sjukt kul ut :)
Ikväll blire middag med finaste vänner, kanske en promenad men i övrigt galet lugnt.. vad ska ni göra?

Avslutar med en bild på tussans lilla byrå

Obehandlad IKEA-byrå, som jag behandlat med ett färgat trävax, textat lite på och satt hjul
Blev helt ok tycker jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar