26 april 2012

Blogga?

Hej på er!


Jag har bloggat förr, med stort nöje och litet besvär, har dock senaste åren tyckt att besväret var större än nöjet, men  nu när jag snart ska vara hemma med litet knytt tänkte jag "vafasen, kan behöva skriva av mig lite, och kanske, kanske någon orkar läsa".


En liten presentation kanske kan vara på sin plats:


Jag heter Terese är typ lite och tretti, gift med en fantastisk snubbe och har en liten Hund/bebis som heter Bosco... eller ja, Bosco, Korven, Knuffe, Puffe, Puff .. ni förstår, kärt "barn" har många namn, och som precis deklarerat, han ÄR ingen hund i våra ögon, behandlas till etthundraprocents som en bebis, vilket har sina för och nackdelar naturligtvis.


Vi ska om exakt 49 dagar få en liten bebis, eller FÅR man verkligen en bebis?! jag formulerar om, vi ska om exakt 49 dagar föda ett barn som vi tillsammans tillverkat, ja nu är det väl mest jag som står för födandet antar jag, men producerandet var vi iaf två om.


Jag tänkte väl typ att den här bloggen skulle handla om mig, mitt liv, allt som hör det livet till och allt det där andra "joxet" som andra bloggar handlar om.


Jag tänkte att jag skulle hinna avhandla lite om vad jag jobbar med och annat spännande i det här första inlägget, men vettniva! jag och bebbi är hungriga nu så ni får ngra fajna bilder ist 


Och föresten.. jag veeet att man kanske inte föder exakt på datum, men jag har som tänkt att 49 dagar är mitt maximum och allt innan är bonus (sen om bebis behagar hålla med är ännu osett)






Vårbild tagen på hundpromenad häromdagen

Ett försök att få till en "fräck" outfit innan hundromenad häromdagen


Älskade finaste bästaste vovveliten

Min favvoplats i hemmet







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar