2 oktober 2012

Måndag...


En riktigt bra måndag faktiskt, Havana vaknade typ halv sex, fick henne att somna om till åtta då vi åt å busade lite för att sen somna om till kvart över elva! OMG vad skönt, jag behövde verkligen en sovmorgon och hon också tydligen.

Hon är ju bara för söt min lilla älskling <3


Sen klädde vi oss och gick en superskön promenad med Bosco, fan vad hösten är nice, min vovve e dock inte lika nice just nu, drar och sliter, pallnitar, stretar, slickar på kissfläckar och är allmänt skällig! kastrering coming up






Älskar omgivningarna på mariaberget, lugnt och vackert mitt i stan! höstens färger har typ exploderat, sjukt inspirerande att strosa runt å fota snygga grejer, måste verkligen skaffa mig en riktig kamera!


Nu försöker jag städa garderoben inför visningarna söndag/måndag, nån kan ju öppna å kika å som det såg ut i våra garderober kan det fasen vara en dealbreaker. Havana är dock inte på sitt bästa humör så det är typ städa,vagga,städa,mata,städa,sjunga!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar