16 oktober 2012

IG i närvaro...

Dåligt bloggande från min sida, har verkligen ingenting att skriva! ska verkligen försöka bättra mig, promise!

Har känt mig helt slut sedan försäljningen, ett jäkla antiklimax varje gång man ska sälja lägenhet, städa, putsa, fejja, styla sedan visningar och budgivning, kul men totalt utmattande. Havana är dessutom fortfarande inte riktigt "sig själv" (vad nu de e?!), sover inte mycket på dagarna, och nu inte heller massa timmar i sträck på nätterna, vaknar och vill gärna äta vaaarje gång, men men! så länge hon mår bra och växer så är det värt det! (har ju inte jättemycket viktigare för mig)

I vagnen trivs då lillskrutt lysande, så vi promenerar ngn timme/dag, skönt för henne att vara ute en stund och bra för mamman som nu gett sig fan på att komma i form igen, hösten är ju dessutom helt underbar, min absoluta favoritårstid!

Håller på att planera inredningen i vår nya sköna lya! fasen vad kul det ska bli! jag kör lite oldfashion-style när jag inspireras, typ tusen inredningstidningar, både nya och gamla som jag typ bläddrar sönder och direkt jag hittar ngt klipper jag ut, sedan går jag igenom all urklipp och väljer ut det jag vill ha, som jag sedan klistrar in i ett vanligt hederligt kollegieblock indelat rum för rum. När vi sen börjar fixa på riktigt har jag inte glömt ngn liten detalj och har en liten utgångspunkt, sedan ändras det naturligtvis en miljard ggr innan vi är klara! jäkligt kul att spara alla block och kolla i i framtiden.

Tisdag idag, onsdag imorgon, dagarna rusar förbi och snart är det helg igen! yay!


1 kommentar:

  1. Inte konstigt att ni har så snyggt hemma, med ett sådant engagemang!

    SvaraRadera