15 augusti 2012

Familjen någorlunda..

Havana hade en ganska bökig natt, somnade i sin säng runt 21 heeeelt på egen hand, vaknade vid ett jätteledsen sen fick hon sova i vår säng men snurrade som en propeller hela natten så även om hon inte var ledsen så sov jag galet dåligt. Jag är ju rätt bortskämd med ett nästan helnattssovande barn!

Vi har delvis gett ersättning sedan 3:dje veckan (nu 10 veckor) jag har i stort sett helammat och bara gett ersättning lite för att komplettera, senaste två veckorna har vi ökat på ersättningsmängden till nästa alla måltider och så får hon snutta mellan, på natten och på morgonen, funkar galet bra! Hon är en mycket nöjdare bebis, jag vill ändå fortsätta amma lite, framförallt natt och morgon så får väl pumpa lite då å då..

Men skönt med en nöjd bebis!
Nu vilar vi lite, Havana på min arm och hunden mot hennes rumpa Haha! Mysig stund hos familjen någorlunda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar