26 augusti 2012

Jaha!

Fortfarande stuck med det här utseendet på bloggen, inte för att jag hatar det helt, men jag kan inte säga att jag älskar det heller, kolla i vänstra hörnet, där finns det lixom en lista där ni själva kan välja hur min blogg ska presenteras, Dynamiskt så det förslår!!

Finaste maken ska hjälpa mig i eftermiddag, så innan kvällen är jag nog "mig själv" igen :)

Dotra somnade på egen hand (börjar vara mer regel än undantag) i sin säng klockna halv nio igår, sov till halv tre, käkade lite och somnade om till typ sju då hon fick slagga på min arm en stund! vilken praktbebis (passar på att skryta så länge det håller i sig, typ till imorrn)

När dottern sköter sig såhär fint är det mamman som strular på nätterna, inne i värsta insomniaattacken, somnade väl typ sex kanske!! pigg idag?! NÄÄE!

Nu ska vi på lägenhetsvisning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar