3 december 2012

Ovan takåsarna...

På riktigt!

Under vår vecka av bostadslöshet bor vi hemma hos F:s föräldrar! dom är ju alltid världens bästa, men att öppna sitt hem för två vuxna, en bebis och en liten dampvovve vill inte säga lite om deras snällhet! TACK! vad skulle vi göra utan er!

Som ni som läser min blogg säkert inte missat så bor dom i ett jättehögt (nåja! inte i klass med empire state building, men högt iaf) hus mitt på söder. Sitter just nu i mörkret vid köksbordet och tittar ut över typ hela södra stockholm, ascool frihetskänsla!

Skulle gärna bo såhär, dock byggdes väldigt få hus på sekelskiftet i 23 våningar, Synd! jag gillar ju liksom takhöjd och furutiljor! nåväl, man kan inte få allt!

I veckan ska jag försöka bota min vidriga förkylning, sova, jobba lite och ladda för flytt 1.2 på fredag, just nu känns det typ tur att vi inte fick flytta in på en gång, vettefan om jag hade orkat både packa, städa, flytta ut, flytta in och packa upp, samma vecka.

Havana sover som en prinsessa i sin resesäng, synd att den är så ful, annars hade hon fått fortsätta sova i den även hemma.

Nu ska jag gå ut med vovven!

Sov gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar