7 juli 2012

En dagens...

Maken är ute och åker båt, tuss har precis somnat i vagnen, vi ska gå ut och strosa runt söder lite, superfint väder och way too varmt att sitta inne, sån jävla planering att få barn på sommaren, shit att måsta hålla på med massa kläder och skit för att kunna gå ut..

Lägger upp en bild på dagens mama, börjar känna mig hyfsat som mig själv igen, dock behövs alot of träning för att känna mig i form, men jag bryr mig helt ärligt inte ett skit om träning just nu! Jag njuter av min bebis och sommaren ist..
Dagens mama!!
Nagellack från Essie, solbrillor minns ej

Tuss fyllde en månad i onsdags å hej vare går, hon förändras varje dag :)
Tuss 1 dag vs. Tuss 1 månad

1 kommentar:

  1. Åh, som hon har vuxit och vad söt hon är! Härligt på landet såklart men hemma bäst vettu!

    SvaraRadera