10 maj 2012

Vaken...

... Och inte gråter! Eller vad säger man?! Vaken e jag iaf 02:48, vansinnigt trist och ensamt att vara vaken den här tiden, asså om det inte är så att man aldrig gått å lagt sig, men då brukar ju typ rusningsmedel vara inblandat, nu är jag helt enkelt BARA vaken!! Suck!

V36 går jag in i idag, vilket betyder max 4-7 veckor kvar! YAAY!!

9:e månaden, 87,5% avverkat och 35dagar to go enligt min app! Bra app det där! Hur skulle jag annars veta när det är dax.

Apropå appar, hittade en skojig fixamedfotontrixapp i dag! Bjuder på ett smakprovskollage i brist på annat!
(och nej! Jag är inte kristen, tyckte nog bara gud <3 sthlm skylten va lite streetartzy)

3 kommentarer:

  1. Så JÄVla trist att vara vaken när ingen annan är det.. Heja oss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vad i hääälllvätte så trist, finns så vansinnigt lite att pyssla med på nätterna!!

      Föd barn nu för fasiken, så jag får bekräftelse på att den här bollen på magen inte är ett kronsikt tillstånd :)

      Radera