22 maj 2012

VAAAAARMT!!!

Fina ni!

Hur mår ni idag? 

I sthlm har det varit underbaraste bästa sommarvädret, heelt underbart! jag måste dock säga att jag är helt överlycklig över att jag ska föda i juni och inte gå gravid hela sommaren, för det skulle jag fan inte orka!!

Började dagen med att överlämna pågående projekt, fy fasen vad skönt det kändes, hade Tenta/Dugga (eller what ever dom nu kallade den) efter lunch, hur det gick?! bra fråga hörru, jag svarade på 7 frågor på typ en kvart, dom flesta satt liiiite längre än så!! så vi som gick tidigast är nog lite dumma i huvet eller assmarta!

Skitsamma det gick som det gick!!!

Vi gick sedan från Liljeholmen till Medis, käkade i solen å sen gick jag från Medis och hem, tycker det är rätt bra jobbat i 9:de månaden i platta ballerinaskor

Känner mig annars asgravid, varm och svullen! fick mina fajna skor idag, men att prova skor med gravvefötter i värme är liksom ingen idé kan jag säga, har duschat kallt och ätit 5000 piggelin...

Nu ska jag se Eurovision songcontest semin, jihooo va kul.. eller?!

UPDATE: Har inte ens sett hela första bidraget ännu.. å fy i helvete vad det suuuger!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar