26 maj 2012

Tyngdlagsdagen

Resulterade i elefantbenen från hell, men tyngdlagat har jag gjort, sålt prylar till vrakpriser och kånkat grejer upp och ner för trappor.

Imorse när vi anlände till Nalen hade jag den vildaste bebisen ever i magen, rätt läskigt när hela magen går i vågor, kände mig nästan lite illamående.

Vi sålde på till utsatt pris, dock tyckte maken att pengahögen växte för sakta så han föreslog vi skulle börja "rea" ut varor kl 11, då hade vi stått en timme haha, har aldrig påstått att tålamod är hans starka sida..

Mycket blev sålt, aaaaaldeles för mycket inte, så vi fick snällt kånka hem prylar på överfull buss.. Sjukt bra att ha en jättemage på full buss dock, folk liksom håller sig undan, kan iofs bero mer på min "trevliga" uppsyn än magen haha

Nu ligger jag och försöker krympa elefantbenen så vi kan gå ut å käka å sen blire eurovision!!

Utvärdering av tyngdlagsdagen:

Inga förlossningstecken, bara en tuung, läskig, svettig kropp, ryggont och ett jävla humör!!

Hoppas ni har en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar