25 maj 2012

Projekt: komut komut komut...

Är mitt nya mission, tänkte jobba stenhårt på det från och med nu! Jag tänkte skippa alla kända och okända huskurer och istället köra på "rörapåsigtyphelatidensåmycketsommöjligt"

Tänkte köra detta på veckoschema med start idag:

Fredag Promenaddagen: Snabb promenad i värmen bärande väska och kamerastativ, hålla mikrofonstativ i sisådär 3h, promenad igen med samma väska och stativ. Promenad Bysis torg-Medis, Götgatan fram och tillbaka, promenad Medis-Bastugatan med så många trappor och backar som möjligt..

Lördag Tyngdlagsdagen: Stå på Loppis mellan 9-17, MEN! först bära sjuttielva kilo kläder och skor, bära hem det som inte blir sålt

Söndag Cykeldagen: Cykla runt runt å fram å tillbaka...Typ!

Måndag Frisera folk dagen: Frisera 3 väninnor, asså både klippa och färga, tar väl typ en sisådär 5-6h

Tisdag-Fredag Isglass & Höga knän: måste ju försöka återställa vätskebalansen så får käka 50 isglassar stående samtidigt som jag kör höga knän....

Vad tror ni? När kommer bebisen ut?

Som sagt beräknad 14:e juni, jag satsar på absolut senast 8:e (om taktiken ovan fungerar så är hon ute 1:a juni, kanske lite väl optimistiskt, så hon kan få ngn bonusdag... vi säger väl 4 dagar hyresfritt med absolut utflyttning 5:e juni... OK?!

Jag menar hallåååå, det måste ju va skittrångt därinne, å mörkt, å blött.. här ute är det ju sommar och sol!!

Vi skålar på det tycker jag!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar