4 maj 2012

Nä! Ingen energi.. punkt!

Idag har jag hjälpt en vän med håret, efter det kom min mor flygandes hit från Norrland (ja asså inte bara hippsådär det  va ju planerat)

Blivit servad med mat och efter det haft äckligt ont i ryggen och tröttheten ligger som en gammal säck över huvudet, fasiken nu börjar jag vara rejält less.

Är helt energilös och har förbaskat svårt att hitta bekväma sitt/ligg-ställningar, börjar ha ångest över hur mycket jag har kvar att uträtta på skola/jobb och inser att tiden aldrig ngnsin kommer att räcka till.

På mina drygt 5 veckor till BF, ska jag hinna skriva klart och redovisa en rapport, lämna över jobb OCH läsa en ekonomikurs med efterföljande tenta, när FAAAN ska jag ladda, vila och mentalt förbereda mig?!

vojne vojne!

Det ordnar sig nog typ kanske!

Sov gott (ni som kan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar