29 maj 2012

Mage med mera 16 dagar to go...

Hej å hallå!

Vilken skitnatt jag haft, precis som jag skrev igår, från en ganska skön, gosig, gravid state of mind under gårdagen, till helvetes jävla plågor och önskan om en väääldigt nära förestående förlossning!!

Har fasen inte sovit något inatt, tror jag! för det är nog det värsta, att jag sover ju som typ nästan, men typ inte ändå!

Mage som en stoooor stenkula och lite ont då å då, nåväl i runda slängar 16 dagar to go och det ska jag väl lyckas överleva, jag får väl sova när jag blir gammal!!

Har jobbat mig lite på morron, ska promenera mig lite med lilla B nu, och sen äta gofrulle med fina storebror, vilken lyx att få umgås i sååå många dagar med finaste äldre version av mig, det händer inte allt för ofta. Efter det jobba jobba, sova sova!!

Vill skänka en stor bukett av "fan vad ni är bra" till alla som överlevt sista veckorna av en graviditet!! Jäklar vilken insats!

Bjuder på en magbild såhär i V38 (37+5 eller vad det nu blir) tycker magen ändrat karaktär, från rund kula till droppformad å spänd, rätt ugly faktiskt!

Förövrigt:

Vikt: ingen aning +12-13 kanske (har nog passerat 70 strecket iaf)
Krämpor: ALLA
Klåda: Nä, drunknar liksom i alla andra plågor
Snygg: NÄPP
Vaken: JA
Trött: JA
Förlossningstecken: Inga
Troligt förlossningsdatum: Aldrig







4 kommentarer:

  1. Du är så söt. Håll ut din stackare! Tänk, i sommar kanske vi till och med kan ses över en glass med våra små :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!!

      Ja ooh en glass å små bebisar i solen, asså äta glassen å pussa på bebisar! fantastisk idé :)

      Radera
  2. oj vilken fin mage! ett tag sen jag var här inne men kom inte ihåg adressen och glömde sedan bort det hele. gravidhjärnan kontra amningshjärnan, vet inte vilken som är värst :)

    är det bara 15 dagar kvar?! DJEEZ! Hoppas vi hinner ses innan dess.

    Kram J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! den känns mest stor å otymplig, men ett par dar till ska jag nog står ut!

      Kaffe fredag bokat tycker jag!

      Messar eller ringer dig imorrn

      Kram

      Radera