7 maj 2012

Jobbig natt...

Har haft en galet jobbig natt, har så förbannat ont i ryggen, asså typ mellan skulderbladen men mest på höger sida, som typ känslan av att ngn hänger i min ryggmuskel, kanske lillan som hittat en trevlig lian att leka med.

Sammandragningarna har avlöst varandra och att hitta en bekväm sovställning var omöjligt!! (kan ju alltid hoppas att det är ett tecken på att hon tänkt komma ut om en sisådär 2-3 veckor)

Nu ska jag iväg på skolan för första gången på 3 månader, min föreläsare ska ge coachning i rapportskrivandet! det kan ju liksom behövas känner jag! ligger som liiiite efter...

Ha en trevlig dag vänner, skriver ngt skojigare senare!

Idag hejar jag lite extra på att alabama's bebis ska behaga titta ut!!!




1 kommentar:

  1. Åh gulle dig! Hoppas du får känna dig lite bättre snart också :)

    Kram

    SvaraRadera