15 maj 2012

Här ligger jag...



å bebis oxå förståss :)


Med den här ryggrevbensmärtan så funkar det att sitta å jobba 5 min, ligga 10 min, stå 10 min, sen fortsätter det så!!

Älskade bästaste maken kom precis hem, nu ska vi äta Thai som herrn i huset tillagat och toppa det med typ tuusen kiwisar (sjukt sugen på det idag)

I övrigt hoppas jag på en natt med sömn och håller tummarna för att Alabama's bebis behagar kika ut ikväll/natt

Thaimat, Mums!!

Det är Kiwisar, jag lovar!! blev så läskigt håriga på bilden haha

2 kommentarer:

  1. Vilken fin bild på dig & vackermaggen;)! jag brukar oxå få dille på olika ting, då måste jag trycka typ tills jag blir proppmätt, kiwi har varit en favorit:). Det är oxå bra mot hårdmage;)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ÅÅH Tack vad du är snäll! jag känner mig mer stooor än vacker...

      mm Kiwi är grymt för att motverka stenmagen som är sååå jobbig!

      Ha en fin helg Ida

      Kram

      Radera