15 maj 2012

Har en bebis...

Inkilad under revbenet! å det gör ont!! jättemycketfasansfullt ont!!!!

Sovit som en kratta inatt! tolv till tre, vaken tre-sex, sov sex-halv nio, så bidde ingen föreläsning för mig idag.

Har avslutat ekonomidelen på min rapport, sammanfattat allt jobb som ska lämnas över, utformat offerter, gäspat och ätit en korvrulle...

Så det jag har kvar att göra är:

- Presentation till ekonomidelen på rapporten/redovisas nästa fredag
- Överlämning till "ny" projketledare på jobbet
- Plugga till ekonomidugga
- Skriva ekonomidugga tisdag nästa vecka
- Skriva arbetsbeskrivningar
- Fakturera
- Bla bla bla
- Föda barn.. typ

Med lite (o)tur går jag över ngn vecka som alla andra förstföderskor, för kommer hon för tidigt är jag körd :)

Sliter mitt hår!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar