24 maj 2012

Förlossningsnack hos BM och SOMMAR

Assåååå det går verkligen inte klaga på vädret, såååå jäkla wonderful med sommar, hoppas det håller i sig!! (dock får bebbe gärna komma ut snart värme+preggo=inga fotknölar)

Försov mig imorse, typ en hel timme, inte för att det egentligen spelar ngn roll för jag har för tillfället inte jättemånga tider att passa men knas ändå.

Stressade in till stan och kollade på lite bilder från en plåtning jag jobbade på för ngra veckor sedan, superfina bidde dom, sen åkte jag hem å färgade håret på finaste S och J, rackarns vad snygga dom blev!

Efter det BM för snack kring förlossningen och utvärdering av graviditeten, jag hade väl inte så supermycket att säga om förlossningen, lite som jag sagt förut, svårt att förbereda sig på ngt man aldrig testat, men vi snackade igenom och den iaf.

Min journal är typ pyttekort så samma sak där, graviditeten var ganska snabbutvärderad... Bebis verkade må tipp topp, fina hjärtljud, fortfarande med huvudet nedåt och mitt SF-mått var typ 35 tror jag!! Har typ alltid trott att jag skulle få en minibebis, men den som gömmer sig i min mage är nog alldeles lagom stor.

Går in i vecka 38 imorgon (37+0) så tycker typ att bebis kan få komma när som helst, vi är liksom redo nu! Min barnmorska sänkte dock mitt hopp genom att säga " jag är helt säker på att du inte kommer att föda barn närmsta 2 veckorna, så vi ses den 4:e juni"

Ja jag veeeet att jag inte är planerad förrän den 14:e, och ska väl säkert gå över sjuttielvadagar, men som jag brukar säga, en flicka kan väl få drömma lite!

Skrev färdig ekonomidelen till rapporten precis, så lite redovisning imorgon sen, school's out for summer!! 

Sova lite så jag vaknar i tid imorrn!

G'natt på er!!

Dagens tjockis



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar