1 maj 2012

Cool gammal frisörstol SÄLJES!

Hej på er,

För ngt år sedan köpte jag inredningen från en gammal salong ute i nowhere, salongen var typ konserverad sedan 1963, och känslan därinne va så häftig så jag kunde inte motså. Jag (och maken) hyrde en släpkärra och släpade hem (i snöstorm) en hel drööös ascoola grejer bland annat tre st gamla frisörstolar.

Jag har redan sålt en och hade egentligen tänkt behålla de två sista till den dagen vi bor i ett mansion, dock verkar utsikterna för detta inte vara inom nära förestående. Så jag har kommit till den sorgliga insikten att jag ska sälja en av dem eftersom den mest vandrar runt i lgh och aldrig kommer till sin rätt, two is a crowd helt enkelt!!

Tänkte att de typ 3 trogna läsare jag har kanske känner någon som diggar old stuff till hemmet och skulle ta till vara min älskade stol på bästa sätt, ska nog lägga ut den på blocket, men börjar här!

Skriv en kommentar med mailadress om ni är- eller känner ngn som är sugen, så hör jag av mig :)



6 kommentarer:

  1. Fan, om man bara hade plats alltså...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst! jag känner likadant :(

      Trodde du födde barn as we speak, håller tummarna att det startar snart!!

      Radera
  2. men ÅÅ vilken fin. med min enorma mammalön vågar jag knappt fråga varu ska ha för den.

    va kostarn? :)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja gud rikedomarna bara strömmar in när man är mammaledig :) can't wait!

      Den här stolen har spruckit lite i sömmen i framkant, så priset är väldigt diskutabelt!! ska prata med maken, minns inte vad han sa :)

      återkommer!

      Radera
  3. Hej hej, jag är jätte intresserad av att hyra, låna eller köpa stolen till en utställning vi har på Berghs School of Communication i helgen. Så om du har kvar den så får du gärna skriva till mig på emelie.seneby@berghs.se så fort du kan. Vänligen Emelie Seneby

    SvaraRadera