17 maj 2012

Bosco-Ewok

Felix mest känd i bloggen som "maken" har under ngra dagar bedrivit ett projekt (han har ALLTID nya lustiga projekt på gång)

Denna gång vare att ta en bild på finaste korven där han ser ut som en sån Ewok, asså dom små söta i Star wars ni vet, inte alltför sällan blir jag inblandad i dessa "små" projekt (ja menar, att få en liten hund att "sitta fint" i skogen med en sjal på huvudet, är inget litet projekt)

Så alltså, igår på kvällspromenaden skred vi till verket, som två tjuvar om natten va vi ute å smög på Mariaberget, Bosco va sådär sugen på att va modell!!!

1. Vad gör ni? 2. Fattar fortfarande inte vad poängen är 3. Fokus på godisen 4. Var FAAAAN e min godis

Sen kom det lite folk å gick så vi avslutade fotosessionen, bestämde oss för att testa lyckan hemma istället (liksom lite mindre "kissluktdistraktioner" där)

1. SÅ, NU sitter jag jääätttefiint! 2. Inte mitt fel att ni vänt sjalen fel håll 3. ÅÅÅH va ljust 4. wowowowowowow 


Resultatet är kanske typ det roligaste :)

Gå in HÄR för att lajka min finaste Bobbis!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar